måndag 5 januari 2009

Huvudvärk! :-\

Å varför får man huvudvärk vid den här tiden för???
I och för sig har jag och Fredrik haft fullt ös hela dagen, men ingenting märkvärdigt.
Vi har haft zoo/akvarium med massor av spännande djur medans han badade
Vi har lekt piratskepp i hans säng med en hel drös med gosdjur
Vi har härjat runt i min pysselhörna en liten stund
Vi har spelat spel, läst bok, gosat, tittat på film...
Okej, man kanske får ha huvudvärk nu då! ;-)

Träffen igår, som Creaforum tjejerna, hade var lika kul som vanligt! Det är mitt favorit forum!
Fyra kort vart gjorda och det är bra för att vara mig.

Jag har hängt på utmaningen på Jul hela året. Gör några julkort i veckan och vips... Så har man så det räcker till julkortsskrivningen i december. Man kanske för en gångs skull inte sitter och massproducerar som en galning i sista minuten. Fast det är kanske bara jag som gör sånt... :-P

Tre av korten är gjorda av skisser från den underbara sida, Mojo Sketchbook.
Sista kortet här är inte från den sidan.
Fjärde kortet är inte riktigt färdigt. Känns som nått fattas och jag har inte kommit på vad ännu.





5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj stackare, men det låter som ni har haft en helt underbar dag; en sådan dag som din son kommer att ha glädje av under hela sitt liv.

Jag gillar alla tre korten väldigt mycket och kanske till och med får lifta något av dem?

Kram fia

Anonym sa...

Wow vilka fina kort!!!

Hoppas huvudväärken ger med sig!

nitanpyssel sa...

yess ! vilken rolig dag med pirater och allt. Men julkort nu, jag blir förvirrad tala om för mig nästa gång jag är på Skapa att det går att göra julkort nu så här i januari. Jag försökte besöka Skapa i måndags men det var sååå stängt
:( och jag som verkligen behövde. Ha det gott vi syns ta hand om dig nitan

Tussemaja sa...

Jag gick också med i den bloggen :)
Ta det lugnt och sköt om dig! Pyssla mera!

Anonym sa...

Såå snygga korten är, vännen. Kramen