tisdag 20 januari 2009

Dagen idag...

... har varit lugn.
Nej, inget pyssel. Orken fanns aldrig (eller åtminstone inte än). Jag flyttade mest runt saker på pysselbordet. Ändå lever ett kort sitt eget lilla liv i hjärnan på mig. Det är väl dags snart att få ut det tycker jag. ;-)
Fruktansvärt väder här i Södertälje. Snö blandat regn, runt 0 grader och snorhalt! :-\ Inget väder för mitt knä!
I vilket fall som helst så tog Fredrik och jag en vända ner till stan och är nu nyklippta, båda två. Jag har en frissa uppe i Väsby. Men det känns lite tajt just nu att ta sig upp dit. Men jag tog en en rövare. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. För när jag tog på mig glasögonen var det en helt annan kvinna som titta tillbaks på mig! ;-) Hon hade nämligen fönat mitt hår helt rakt! Jag har inte rakt hår om vi säger så... Men det vart himla läckert. Men man får väl se hur det är imorgon när jag tar min egen vanliga dust med det.
Middag står och puttrar på spisen. Vi ska straxt äta. Dessutom har jag lovat att vi ska glutta lite på det historiska ögonblick som sker alldeles snart, Barack Obama.

1 kommentar:

www.mariante.se sa...

Kikar in å läser lite här hos dej laila.
Hoppas du har det gott!
Varm kram