fredag 26 december 2008

Tyvärr...

Det är bara att inse...
Jag måste sluta jobba!
Jag är otroligt tacksam över att jag fått förtroendet att jobba på Skapa Hobby så här länge.
Men nu, Eva och Maria, är det dags för mig att gå vidare.
Jag gör mig inte i en pysselaffär. Kan liksom inte visa mig där...

Jag ska söka nytt jobb! Ett som kommer att passa mig så bra!
Har skickat ansökan till Tomten nu och väntar bara på svar.
Tyvärr har jag några andra att slåss med...
Jag tänkte mig nämligen bli Rudolf med röda mulen.
Det kommer att passa min knallröda förkylningsnäsa perfekt!

© Bild från Schlerplotti

8 kommentarer:

Anonym sa...

*garvar högt* Hörru Laila, jag hann börja tänka både det ena och det andra innan jag kom förbi det första stycket... Knäppo!

Tack för tipset om Skapa, får nog ta mig en tur dit!

*kraaaamar*

Sollan sa...

Wahahahaaa hahahahahaaaa jagstorknardueförknäpp wahahahahaha hahaha ha ha ha!!

Annie sa...

Ja, du skulle bli en vääääldigt söt Rudolf! Kan du inte extraknäcka som det vid jultid, då? För du gör dig fint med röd näsa på Skapa också, det ger en speciell stämning, liksom... Mwahahahahahaha!!! Kram!

Anonym sa...

Moahahahaha!!! Det blir perfekt, i synnerhet om du har den vackra "hatten" som du har på ett foto i Marias fotoblogg;)
Fast jag tror att just en röd näsa är perfekt på Skapa så stanna kvar där du (och extraknäck ev hos Tomten på julen).
Kram, Gunvor

Anonym sa...

Skräms inte så där!!!
Stackars Er att Ni aldrig blir friska.

Kram på dig i alla fall fast på avstånd så inte bacillerna biter mig.

Anonym sa...

Usch vad du skräms. Du kan få tjänstledigt över julen för att jobba hos Tomten, så är du på Skapa resten av året. :-)

Anonym sa...

Har du feber? Om man får feber så kan man börja yra, inte riktigt veta vad man pratar om. Sannolikheten att du slutar jobba i pysselbutik är ungefär lika stor som om jag skulle sluta pyssla, eller?!!

Miapuh sa...

HJÄLP
så du retas o luras höll ju på sätta colan i halsen
krya på dig
kramis Puh