torsdag 11 december 2008

Läkarbesök

Nopp, jag tänker inte gå in på några detaljer!
Men jag trodde det skulle bli ett tjoff tjoff besök. Klart och gå ut i någorlunda skick.
Det bidde ett tjoff tjoff besök, men inte i någorlunda skick. Mår allt annat än bra. Men jag kan ju bara hoppas att det gör nytta i längden...
Det är en himla tur att jag är ledig ännu imorgon!

Min egen förkylning känns bättre idag igen efter att ha gjort några tillbaka steg.
Fredrik är också bättre om än hiskeligt blek. Nu är det ju bara en dag kvar av veckan så han får vara hemma imorgon med.

Jo då mamma var här i två dagar och hjälpte oss. Vilket jag är otroligt tacksam över.
Men jag har lite andra tankar runt det hela som jag får återkomma till.
Hon har inte varit här på lite över 1 år och så känns det ändå som att allt bara blir fel, fel, fel... :-\
Fast Fredrik var överlycklig!

Inga kommentarer: