onsdag 15 oktober 2008

Bara varit idag

Jag har promenerat fram och tillbaks till skolan idag. Med kryckor... :-\
Jag skyller värken på att det är fullmåne tid nu igen! ;-)

Mellan promenixerna har jag bara vilat. Absolut inegenting annat!
Lite dåligt samvete har jag...
Fast samtidigt känner jag att kroppen har älskat det. Det var vilan som gjorde att jag fixa även hämtningen från skolan.

Imorgon har jag/vi en del måsten. Det hade jag egentligen idag med, men... Nu har dom snabbt och brutalt blivit framflyttade till morgondagen istället. :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Påverkar månskrället sådant också? Det visste inte jag. Jag brukar ha svårt att sova, men den här gången verkar det gå bra. Fast - jag sover inte, jag däckar snarare... Synd att du inte jobbade idag, jag var in en speed-stund på lunchen!

Man ska inte ha dåligt samvete för att man lyssnar på sin kropp. Är det NÅN man ska lyssna på, så är det faktiskt den. Så - var glad att du fått en skön vilodag, måstena finns där säkert imorron med!

Gisan sa...

Fy så jobbigt att du t o m behöver ta till kryckor. Krya-kramar...