söndag 28 september 2008

Trevlig läsning

Oj vad jag har väntat på det här!
Det tycker jag var en trevlig läsning! :-)

Klicka här

Å det säger jag som hade en pedant till pappa!
Fast det kan man verkligen inte tro när man tittar in här just nu! :- \
Längtar faktikst efter att få göra en ordentlig höststädning!
Men jag skulle helst vilja göra den utan den lilla städhjälpen här hemma. Även om han är nog så gullig och hjälpsam. ♥

Förresten... Vet ni var Fredrik sover just nu? Just nu, är alltså precis övergången från lördag till söndag...
Han ligger i sin koja och sover!
Jag måste säga att jag är liiite avundsjuk på honom. Jag har aldrig sovit i några av mina kojor jag gjort under årens lopp. Men såna är vi som föräldrar!

En LO och ett kort skapat under dagen! Känner mig nöjd. Å vore det inte för att jag är så gruvligt trött så skulle jag fortsätta.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh det här tycker JAG är härligt att läsa, det kallar jag SUNT föräldraskap! Jag känner ofta att jag är för rigid som mamma (och sambon är värre än jag), så jag fick just en ny idol!

Kram!

Tussemaja sa...

Det är min strategi: Lite skit rensar magen och Skitiga barn är lyckliga barn. Igår pratade jag och en kompis att vi skulle röja i ett rum var hos varandra... mycket roligare att städa ihop. Och här behövs det verkligen!

Anonym sa...

Jebb barnen blir sjuka om mamma deprimerad (läste i en brittisk undersökning att hushållsarbete vållar depression - det visste jag ju redan!!)

Leve det inbodda hemmet :-)