fredag 12 september 2008

:-o

Vilken ljuvlig dag ute! Solen skiner! Den har jag inte lyckats se på bra länge.
Dessutom passar den på en dag som jag är ledig.

Tyvärr finns det en del måsten som ska fixas idag. Både inom det vanliga livet och "pyssellivet".
Just nu är jag en stoppkloss på två kortutmaningar på Creaforum... Skit dåligt samvete, men det har bara varit för mycket nu ett tag.

Maria och jag la om schemat lite för helgen. Så imorgon jobbar jag, men får däremot långledigt under nästa helg istället. Det behövs! :-)

Nu ska jag se om jag kan få någon fart på Per här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! tack för kommentaren. Tyvärr är den redan iväg skickad, Men bra att veta då jag tänkt göra fler och skicka iväg.
Mässa i Västerås visste jag inte. Vart när? Spratt till när jag läste att det skulle bli så nära. Måste bara gå på den.