tisdag 16 september 2008

Men då!

Om jag nu är ledig en dag så kan väl den fördömda solen skina! :-(
Men här i Södertälje är det än så länge så grått, så grått....

Fast vi får inte nedslås av det! :-)
Viktiga samtal och viktiga papper ska ordnas till idag. Så får man det ut världen! Sen har jag lite annat att små pyssla med. Det finns (konstigt nog) alltid saker att plocka och dona med här hemma.

I söndags fick jag trots allt två kort gjorda. Jo då, jag ska visa upp dom sen. Är faktiskt sugen på att fortsätta härja vid pysselbordet!
:-o
Men å andra sidan har det pysslats av andra här. Både Per och Fredrik har lekt en hel del i fimolera. Här finns det tomtar till förbannelse, gris, drake, ormar och får. Någonting säger mig att det blir mer här... Fredrik har nämligen talat om för mig att han ska minsann göra ett helt samhälle!!!

4 kommentarer:

nitanpyssel sa...

Vilken himla bra serie du fått tag i,jag instämmer helt. Ska fira en jämn födelsedag i Thailand f.r.m södag så jag VET att jag får fint väder. Jag ska ta en drink för dig varje dag, jag lovar. Pysselgrjjorna får vara kvar hemma och vänta på mig, det blir väldans tugnt att bära ända dit. Men jag kommer nog in en dag och ser hur ni har det. Ha det gött!

Anna sa...

Visst är det trevligt med sol när man har lediga dagar.

Hoppas solen skiner på dig i eftermiddag.

Här är det också grått där jag bor. Själv sitter jag vid datorn och fixar. Fast det finns en hel del att göra här med. ;-)

Ha det så bra!

Gisan sa...

Ojojoj litet eller stort samhälle??? ;-) Kramar...

Anonym sa...

Undrar om man kan få se
ett kort på en tomte
och gris när du är färdig
Kan jag få träff med dig
någon lördag om det går
för sig för mamma?
Din Kompis.











+