fredag 5 september 2008

Ledig!

Å hur skönt är inte det då på en 10 gradig skala tro ni? ;-)

Men...

Det märks här hemma att jag jobbat arslet av mig och att Per varit sjuk.
Att det ser för jävligt ut är väl ingen överdrift.
Dessutom vet jag att det snart kommer hem en kille från skolan som behöver fylla på med mammagos...
Jag tror att det här kommer att bli en helg när vi bara är.
Vi behöver nog det hela bunten.
Att jag sen ska jobba imorgon känns inte så betungande efter som det blir en kort dag ändå.

Första omgången disk är diskad
Första omgången är klar i tvättmaskinen.

Nu går jag och tar några värktabletter och vilar en liten stund.

5 kommentarer:

nitanpyssel sa...

Hej hopp jag missade dig i onsdags, för att jag lyckades få min gubbe att åka ända in till stan för att besöka Skapa och det blev inte förns kl 19. Missade det där med blommor(skäms)men det får bli en annan gång.Ha det gott

Gisan sa...

Se nu till att ta det riktigt riktigt lugnt i helgen och mys med varandra. kramar...

Jozebelle sa...

Hejsan

Ja du ta det nu med ro, du hinner nog ikapp ska du se!!! Det är inte värt värken att slita som två för DET!!!!

Kramizar Ann-Marie

Anonym sa...

Ledighet är nog det bästa som finns. Att bara vara, inget inplanerat och mysa med familjen.
Ljuvliga stunder. Njut!!! Kramar

Anonym sa...

Bra beslut där om en lugn helg, förutom jobbet igår då. Hoppas jobbdagen blev en lugn dag också.

Ja, jag hade jätteroligt när jag pysslade igår med väninnorna. Så mycket skratt och kreativa idéer. :-) En helt underbar och härlig dag hade vi. Att det regnade ute gjorde oss absolut ingenting. ;-)

Tack för grattishälsningen! Jag kommer gärna in och lyssnar till din sång! ;-) *ler*

Vet dock inte när det blir, för mina kreativa inköp är väl gjorda för den här månaden.

Och jag gjorde ett commitment till mina pysselvänner igår om att hålla mig till de papper jag har hemma just nu innan jag köper nya. *grimaserar lite lätt*

Papper är ju så roligt att köpa. Men jag får jobba med det jag har.

Jag kan alltid komma in och hälsa på er och säga hej! :-)

Önskar dig och Per och Fredrik en lugn och skön söndag!