torsdag 14 augusti 2008

*suck*

En sån bläig dag!
Jag kan göra det här till ett gnäll inlägg.
Jag tror jag gör det!
gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll,
gnäll, gnäll,
gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll,
gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll,
gnäll, gnäll, gnäll

Å hur kul är det här att läsa då? ;-) Det var ju inte ens kul att skriva ju... :-\

Nej men det är en sån här dag där kroppen och knoppen inte är med för fem öre! Mest är det kroppen som inte vill just nu.
I måndags var det till och med kryckdag för att bena for som dom ville och höfter och rygg höll på att värka sönder.
Fan vad jag hatar det här!!!
*suckar djupt* Går och gräver ner mig. Ingenting har jag fått gjort idag heller...

När jag nu är så här otrevlig så slutar jag att skriva för idag! Over and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dig då..
Det var ju trevligt att hitta dig oxå, så jag måste snoka runt jag med hihi.

Själv har jag vart i mitt pysselrum nästan hela semestern och jag njuter - tur att man har en man med en egen hobby som tar mycket tid.

Ha det gott och hoppas att du mår bättre snart.

Kram
Ankie

Anonym sa...

Kram till dig. Värken kan jag inte göra något åt, men jag kan "trösta" dig med att det är fullmåne också...

Tussemaja sa...

Ta det lugnt och vila. Tänker på dig!