fredag 1 augusti 2008

Regn,,,

Ja det finns här i Stockholmsområdet. Det har jag sett på alla moln och skyar. Men inte är det många droppar som har kommit ner där jag bor, tyvärr. Luften är fortfarande kladdig, kvalmig och tryckande.
Trots att jag bara har varit hemma idag och plockat med lite olika saker så har svetten runnit om mig.

Jag är nöjd med mig själv, för jag har fått bort en punkt på min lista av "att-göra-saker". Dom tas i den takten jag känner för. Eftersom killarna var på badet idag så passade jag på att göra klart den. Skönt! Ska se om jag kan påbörja någon annan punkt ikväll.

Ska packa ihop lite kläder och grejs till lillskiten ikväll.. Sen är det lite andra saker som mamma ska ha som ska packas i ordning. Imorgon fm åker vi och lämnar över honom. Sen hägrar några dagars tystnad här. :-)

Ett konstaterande efter att ha tvättat tre maskiner med tvätt idag:
Det är väldigt lite strumpor och tjocka tröjor att hänga upp... :-P

1 kommentar:

Tussemaja sa...

Skönt att kunna bocka av lite saker. Men som sagt... ta det i din takt.
Skönt för er att få några dagar ledigt.
Håller med dig - det är inte mycket av de tjockare kläderna som tvättas numera :)