lördag 2 augusti 2008

Nu kom regnet...

Tyvärr är det inte så mycket bättre luft än i alla fall, men tack och lov svalare.
På sätt och vis kan jag tycka att det är synd att regent kom just idag med tanke på Priden... Nopp, jag blir aldrig nöjd! ;-)

Idag lämpade jag av Per i Stockholm just för att fota under Priden.
Sen åkte jag vidare till Upplands Väsby och hem till mamma. Där lämnade jag av Fredde Bus.
Efter ett tag så drog jag mig sakta hemmåt.
Plockar lite bland pysselgrejsen (hör och häpna Sollan :-D) och sen...
.
.
.
.
.
...stensomnar jag mitt i sängen! :-o
eeehhhh
Det var väl inte riktigt så jag hade tänkt att göra.
Men det var så tyst och lugnt här hemma. Genom balkongdörren hörde jag barnen leka på gården.
Tja, det behövdes väl sömn då.

Vi får väl se vad morgondagen har att bjuda på för Per och mig. Men vi räknar med att bara vara och inte jaga med en massa måsten! Måsten är ajabaja nu när vi är barnlediga!

1 kommentar:

Sollan sa...

Jaa, att plocka med pysselsakerna är ju ett steg närmare skapande, hehe. Fnitter!
Hoppas du är piggare idag så du orkar med att göra ingenting eller vad ni nu hittar på.=D
KRAAM