måndag 4 augusti 2008

Luuungt

Väldigt lungt! Imorgon är friden slut igen. :-) Jag saknar små knubbiga 6-års armar runt halsen, babblet :-o, sjungandet etc.
Men just nu försöker jag mest njuta även om Per spelar musik som inte precis är min favorit, men jag överlever.

Idag är jag så nöjd!
Äntligen är mitt pysselbord tomt! Inte en massa högar med gud vet allt, inte ens en penna eller underlägg finns där just nu.
Att sen allt ligger utspritt över hela vår säng talar vi tyst om... :-P
Jag har att göra innan vi kan lägga oss om man säger så.

5 kommentarer:

Miapuh sa...

Tjenare stumpan!
Vi vill köpa mera papper :) såna där med glitter/bling typ du vet :)

Oh får ni hem gullungen i morgon igen :)

kramis o klappa kameran

Sollan sa...

Tja, det finns väll värre saker att sova med än pysselsaker,ASG! Mm, man saknar dom inte förrän dom är borta, så är det.
Antar att du kommer få så mycket kram och gos när ni ses igen att det täcker upp hela er frånvaro, hihi.
KRAAM

/Camilla sa...

Tack för tåludd-tipset :) Faktiskt så kom jag själv att tänka på det när jag hade gått och lagt mig igår och skrev ner det snabbt som attan.

Hehe, och nu tror jag att dom som läser dina kommentarer efter det här blir så nyfikna att dom måste kika i min blogg, det hade i alla fall jag blivit :)

Tussemaja sa...

Håller med Sollan... man saknar de inte förrän de är iväg.
Njut av sista timmarna innan han kommer hem. Och sätt i ploppar i öronen för att slippa höra musiken :) Hoppas du sov gott bland allt pyssel ;)

Jozebelle sa...

Skönt med lugn och ro!!!!

Hoppas det går bra resten också.

Kramizar Ann-Marie