tisdag 26 augusti 2008

Lite off

Därför får ni stå ut med att det inte blir så jätte mycket skrivet och uppdaterat här.
Förra veckan tog på krafterna så otroligt mycket!
I samband med allt så fick han en släng av bacillfobi.
Det har varit ett himla tjat om vad som är giftig. -"Mamma, jag råkade slicka där. Dör jag nu?" Han har inte kunnat ta i saker ordentligt utan att geanst gå och tvätta sig. Det var hysteriskt och jag höll på att gå upp i små atomer av stress.
Per och jag var överens att nu ska ungen skitas ner! Så vi ut på en lååång skogsvända i söndags. Å så länge han har nått för sig så glömmer han bort det. Så visst var han skitig när han kom hen på söndag kvällen.
Igår var det bara några frågor. Idag har det också bara varit några frågor. Så håll tummarna för oss är ni snälla!

Eftersom Fredrik hade mask i magen idag så vart det ingen skola. Det vart lite äventyr + att skaffa medicin. Han hittade en ny kompis på Skapa Hobby idag! Han och Katrin drog lott. Den som vann fick en kram av den andra.... :-D
När vi gick hem därifrån så sa jag att det var sjutton vilket kramkalas det vart.
-" Ja, mamma. Hon och jag vart ordentliga kompisar." Med betorning på ordentliga....
Det du Katrin! ;-)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Fredrik, det är en stor ära att få vara din kompis ,tyckte det var väldigt roligt att få vara med dig.
Dina kramar värmer fortfarande.Nu får du många godnatt kramar av mig. Din Kompis Katrin Sov Gott.
DET ÄR JU SKOLA IMORGON?

Anonym sa...

Härligt med en ny kompis och det låter som en rolig och trevlig sysselsättning att dra lott och få kramar som vinnare. *ler*

Ha det så bra!
Kram
Anna

Gisan sa...

Jag håller stenhårt tummar och tår för att ingen riktig bacillfobi ska utvecklas. Då blir det tufft för er alla. Kramar...