söndag 3 augusti 2008

Idag blir det en lat variant

Idag får ni bara två länkar!
Vill ni se lite bilder från Pride paraden går det bra att göra det här.
Vill ni se bilder på mig och Maria när vi jobbar så kan ni göra det här.

Vad vi har gjort? Inte mycket alls!
Vi har undersöt en ny affär som heter Hornbach. Det är ett stort bygg och trädgårds varuhus, typ Bauhaus. Den är nyöppnad här i Stockholms området. Det gör alltid lite ont att gå omkring så där och titta. Jag saknar verkligen ett ställe att få påta runt i jorden. Dessutom blir man sugen på att renovera också. ;-) Men eftersom det här är en hyreslägenhet så gör man inte det hur som helst...

Nu ska jag göra lite middag och sen ska jag pilla runt på pysselbordet liiiite.

6 kommentarer:

Tussemaja sa...

Du får göra vad du vill i min trädgård ;) Den skulle behöva piffas upp en aning, eller?
Skönt att du tar det lugnt i alla fall. Även på jobbet :)

Nallebr.. sa...

tack för kommentaren på min sida
alltid skoj när någon skriver en rad:)

Miapuh sa...

Tjoho!
oh så ni slet på bilden du o Maria :)
Hoppas du o P får de lugnt o skönt o hela alltet
kramis

Anonym sa...

*garvar* Arma människor så ni sliter och står i...! Vilken härlig bild - gladsommarbild, rakt av!

Anonym sa...

Det var två underhållande länkar. Bilden från Skapa hobby var lite kul att se, för jag har aldrig någonsin sett någon av er sitta ned när jag har varit där! Fotografierna från Pride var lite kul och supersnygga!

Anonym sa...

Ja du Laila så utarbetade som du och Maria ser ut så är det väl tur att ni har 3 veckor kvar av semestern! *flin*