lördag 9 augusti 2008

Att vara social...

... tror jag att jag är väldans bra på.
Det har jag varit i två dagar nu med min goda vän, Karin.
Vi döpte det till pysselträff, men...
Om jag säger att jag har kommit hem med fyra (julkort) gjorda, så kan ni ju ana att vi hade annat att göra.
Babbla t.ex!
Charmas av hennes underbara katt Cleo. Jag är dökär!
Sitta på farstubron och bara njuta medans Karin rökte.

Jag SKA tillbaks dit inom inte allt för lång tid. Jag måste ta med mig kameran och fota! Jisses vilket område hon flyttat till!

Tack för att jag fick komma till dig gumman. Jag hoppas verkligen inte att det ska gå lika lång tid igen! ♥

6 kommentarer:

Karabara sa...

VA?! Ska du komma hit igen?!
;)

Vi hade jätte trevligt tycker jag!
Var ju bara tvungen att kolla din väska för säkerhetsskull då du skulle med tåget, så att du inte snott med dig min käraste Cleo!!

Ja, ja!!! Jag aka väl passa på att uppdatera min blogg lite så att folk kan få se min idylliska värld ;)

Kram och tack för att du ville komma!
/Karin

Karabara sa...

He he he, nej inte lär det väl dröja lika länge som sist... Eftersom du glömde din värmepistol här ;) He he he

Karabara sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sollan sa...

Underbart!!=D

Anonym sa...

Så glad för din skull,och vilken bedårande katt din vän har!
Önskar vi inte bodde så långt ifrån varandra,hade varit kul att träffa dig!
Min julkortstillverkning har också kommit igång...ett helt kort!
Kram/Natasha

Tussemaja sa...

Härligt att höra att du och Karin hade det bra! Det är ni värda!