torsdag 31 juli 2008

*pustar och stånkar*

Måste man laga mat när det är så här varmt? Både ja och nej. Känner att vi har både mat och vätskebrist efter dagens strandbesök. Det spelar ingen roll hur mycket dricka man kånkar med sig ut så räcker det inte till!
Idag var det rent gudomligt att få vara i vattnet! :-P Jag ska bli valross i mitt nästa liv.

Idag ringde söta, rara Karin till mig. :-D Vi har inte kunnat ses ordentligt nu på ett bra tag. Mitt liv har kännts rörigt och då ska vi inte tala om hennes. :-\ Jag har haft så dåligt samvete för att jag inte kunnat funnits där för henne... Vi bor tvärs över hela Stockholmsområdet från varandra också. Men nu har vi båda semester och det vore väl själva 17 om vi inte fick till det. För jag har saknat dig massor! ♥

Till sist ett litet kort alster:
Det här kortet finns numera hos Ylva som fyllde år för ett tag sedan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett så fint kort!! Det där med Y för födelsedagsbarnet var bra det "norpar" jag direkt. Visst får du kopiera mitt kort på pysseltorpet. Kopiera på du bara.
Ha det gott i värmen. Ingela G

~~Sessan~~ sa...

Hej!
Vi på StämpelBoden letar efter smultron att trä på vårt strå?
Kanske kommer du och dina alster bli ett av dem?!
Vill du veta mer om vår bloggjakt eller bara få lite inspiration?
Då är du välkommen till vår blogg & glöm inte att lämna ett spår....
http://stampelbodens.blogg.se
Kramar från Bloggjägaren Sessan..