söndag 6 juli 2008

Men då!

Igår kom jag hem helt slut från jobbet. Ändå hade det inte varit ett dugg stressigt eller så... :-\ Men jag var så trött så jag mådde illa! Det är nog jobbigt att gå på premiärer och stå på tå för att få nått som liknar foton. :-D ASG (Se förra inlägget)
I vilket fall som helst så fick Fredrik för sig att det skulle vara kul att plantera blommor. Med en djup suck tog jag mig an fallet. Jag fick hjälp med två blommor (tror jag) sen var han borta med vinden. Men när jag ändå var igång så fick alla blommor sig en välbehövlig omplantering. Inte en dag försent!
Var sjuttomn jag hittade dom där Duracell batterierna har jag ingen aning om! :-O Men när klockan var 21.30 så var alla blommor planterade, köket dammsuget och skurat.
Idag har jag mest småplockat, varit trött och lite uttråkad...
Men någon snodde nog mina batterier har jag upptäckt!
Klockan är över 21 och Per snor runt och hänger i ventilerna här hemma för att tvätta dom rena. Det är han som har härjat runt med tvätt, disk, putsat skor och plockat ännu lite mer.
Man kanske skulle be om att få tillbaks batterierna...?

1 kommentar:

Lisbet sa...

Hej i sommarmorgonen
Har inte haft tid att surfa runt men tänkte titta lite på din sida och önska dig en underbar fortsatt sommar.

www.digiscrapp.blogspot.com