onsdag 30 juli 2008

Jag räknar ner

På lördag ska Fredde Bus till mormor. Hon längtar, han längtar för att inte tala om att Per och jag längtar! ;-)

Mamma har ju inte kunnat haft honom på jätte länge pga sin knäoperation som hon gjorde i våras. Men nu är hon betydligt mer fit for fight. Å eftersom svärmor är som hon är och inte vill hjälpa oss med avlastning så... Sen har vi ingen annan hjälp, tyvärr. :-\

Det ska bli otroligt skönt att bara få rå sig själva nu i några dagar! Om vi behöver det? Jo du! Efter super duper krisen i januari så behöver vi verkligen det! Vi kämpar små myrsteg framåt. Tyvärr halkar vi bakåt där emellan. Nu har det varit en del bakåt steg så vi behöver verkligen kämpa in oss igen på rätt köl!

Jag har ingen aning om vad vi ska göra. På lördagen kör jag upp honom till mamma. Per går på Prideparaden och fotar. Det blir väl inte så mycket mer den dagen. Sen hoppas åtminstone jag på lite svalare väder så vi kanske orkar göra nått annat än bara stranden. Annars får väl Per ligga på stranden och jag leka valross i vattnet. :-D Huvudsaken är att vi bara ÄR i alla fall!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni får några sköna dagar och kan rå om varandra, det behöver man ibland! *kram*

Anonym sa...

Det låter som ni kommer kunna få riktigt trevliga dagar ni!

Tussemaja sa...

Jag hoppas att ni kan hitta tillbaka och snart kunna ta kattsteg framåt.
Sköt om er!

Anonym sa...

Ang brevet jag bloggade om; jo, den det är till lever och fyller 90nästa år! Han minns säkert! Vi har även fått lite info om avsändaren, det är ju kul att veta det också.

Hoppas ni hittar varandra igen, ha det så fint i "varandet"! Kram!