söndag 6 juli 2008

Filmpremiär

I fredags var det full rulle runt knutarna på jobbet. Jisses vad med folk! Mamma Mia hade filmpremir där och i stort sett alla kändisar rände runt knutarna. ;-)
Eftersom hela sjottaballongen skulle gå av stapeln samtidigt som vi stängde butiken så gick jag också på "galapremiär". Det var första (sista?) gången jag gjorde det! Å som av en händelse så råkade jag ha kameran med.... ;-)

Till dig Maria! Tyvärr lyckades jag inte få en bättre bild av Colin Firth... ;-)

Själv föredrar jag mannen till vänster. Pierce Brosnan! En stor kärlek ända sen TV serien Remington Steele. ♥


Hela gänget från Mamma Mia utom Stellan Skarsgård. Dessutom var alla från ABBA samlade tillsammans sen 1986.
Alla foton © Laila Söderström



2 kommentarer:

Sollan sa...

FAAASEN vad häftigt!!!Huur kul blir det inte för dig att kunna scrappa dessa bilder! Woohoo!
Japp, håller med, gillar också mr. Brosnan.
kraam

cloud sa...

Woah Vad coolt. Jag önskar dom kommer visa filmen här men har inte sett den än... Vill fortfarande se ARN men den lär ju definitivt inte komma hit:-)

Stor KRam från Singan.