torsdag 17 juli 2008

Ensam

...både på gott och på ont.

Egentligen vet jag vad jag skulle vilja göra.
Jag skulle vilja ha en stor härligt, fnittrig, flamsig tjejmiddag här hemma. Men jag antar att jag får äta min middag själv här.
Jag lovar att jag ska försöka njuta av min ensamhet.

Förut... När jag var långtidssjukskriven för mitt jäkla knä så klättrade jag på väggarna när jag var ensam! Det var inte en vald ensamhet då! Det är en jäkla skillnad! Fast det har folk ibland väldigt svårt att förstå... :-\

Men idag ska jag ...
andas in ...
andas ut ...

Killarna är utskjutsade långt ut i Sörmlandsskogarna för att tälta en eller två nätter.
När dom lallade iväg så hade dom väl hunnit max 20 m, om ens det, när jag hör Fredrik:
-:" Jag saknar redan mamma!"

Älskade stora lilla pyremoj

2 kommentarer:

Tussemaja sa...

Håller med dig. Vald ensamhet kan vara riktigt skönt och avkopplande. Men icke vald - blä!
Hoppas killarna får några bra foton från tältningen.

SCRAPGRODAN sa...

Jag håller med om att vald ensamhet är väldigt skönt. Man kan göra precis som man vill.