torsdag 17 juli 2008

en liten lista

När man är ensam hemma kan man
1. äta middag när man är hungrig. Å det är jag inte än! ;-)
2. sprida ut sig bäst sjutton man vill...överallt!
3. spela sin egen favoritmusik hur högt man vill. Å sjunga för glatta livet. :-D

John Couger
Bryan Adams
Billy Idol
INXS
Creed
Nickelback
Metallica
Dalbello
No Doubt

Det här är låtar, som just idag, får mig att må bra. Imorgon kan det vara några helt andra.... Min musik smak är mycket bredare än vad man kan tro när man lyssnar på dagens skörd. ;-)
Hittar du någon du tycker om får du jätte gärna skriva det. Alltid kul att höra

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart att jag känner igen dig. Och jag älskar Nickelback med
Kram
Helena

nitanpyssel sa...

De stunderna som man får vara solokvist så lyssnar jag på
Led Zepplin
Uno Svenningsson
E-type
Guns and Roses
Iron Maiden
och du!! spela så högt som grannarna tål, mina tål rätt högt..tihi

Anonym sa...

ja visst är det härligt när man är själv!! Men det får som sagt inte vara för långa stunder...*ler*.
Nu är jag själv och här poppar jag Nordmans senaste så det skrålar i huset men GUD VAD JAG MÅR BRA!!! Och hur grannarna mår av musiken skiter jag fullständigt i....*hihi*. Hoppas du får en skön semester.