lördag 12 juli 2008

Bokmärken

Här är alla bokmärkena till fröknarna.

Några av er vet vilka duster vi har haft med dagis bitvis under åren... :- \ Därför bidde det nu bara så här! Väldigt enkla, men jag vart bra sugen på att göra mer "riktiga" såna här i alla fall.

På baksidan har vi stämplat tack med två olika stämplar och embossat på. Fredrik själv fått skrivit under med sitt namn.

Himla skönt att bli av med lite pappersspill och garn. ;-) Jag har konstaterat att jag är mer än en band människa. Men till det här var det kul att att använda både och.

6 kommentarer:

Sollan sa...

Meen så söta de blev!! Åh, så gulligt med Fredriks egenhändigt skrivna namnteckning. Hoppas att de blev glada för dem nu. (Morr)!

Fanny sa...

Vilka fina. Vilken bra idé! Gav också bokmärken till dagisfröknarna efter Jacobs första år...

Anonym sa...

Oh, så snygga, vilken variation och vilket arbete ni har lagt ner.

Om jag hade varit fröken så hade jag blivit jätteglad!

Kram fia

Jozebelle sa...

Jättefina, det vart de väl glada över?!!!!!

Kramiz

Anonym sa...

oj va fina! Och många!! :-)
Förstår helt klart om fröknarna vart glada. Kul ide´ att ge bokmärken...själv gav vi bara kort men de vart uppskattade de med. :-)

Anonym sa...

Hej
Vad fina bokmärken. Läste att du jobbade i en pysselaffär? Vilken?
Hälsningar
Helena på landstoken.se