fredag 18 juli 2008

Betala dyrt...

Så sant som det var sagt. Jag känner mig själv när jag blir trött! :-)
Mitt i pysslet har jag vält ut läsk på papprena, huggit in saxen i fingret, tappat dubbelhäftande tejp på golvet och spritsat ut glitterlim där det inte ska vara. När jag skulle göra tårtan så rullade jordgubbarna iväg över köksgolvet.
Snälla mångubbe... Låt mig sova i ro i natt.
Snälla värken... Låt mig sova i ro i natt.

Min lilla lista i förra inlägget är i princip avbokad helt och hållet.
Det är skönt.

Imorgon jobbar jag. Direkt efter jobbet ska jag ner och leta rätt på två skitgrisar i Sörmlandsskogarna.

Nu går jag och plåstrar om mitt skadade finger, städar undan pysslet, dricker vatten, borstar tänderna och kryper till kojs.

Godnatt Sverige! *vinkar*

2 kommentarer:

Anonym sa...

För en gångs skull har jag klarat mig från månskrället - det kommer väl i helgen när vi har huset fullt med folk och man knappt kan röra sig i huset... Hursomhelst - jag hoppas att du redan sover gott, och annars att du gör det snart! Och att fullmånenatten var LITE värt det i alla fall. Det har viss charm att vara uppe mitt i natten, ensam i tystnaden.

Psst: man blir så glad av din banner-bild! Den är verkligen härlig. Och DU!

Karabara sa...

Men... är inte detta normalt vad gäller dig?!
En helt normal dag alltså!
Kram Karin