måndag 2 juni 2008

Tack Marita!

Tack snälla Marita för att vi fick komma och våldgästa dig!
Det var en så skön helg. :-)

För er som inte känner Marita kan jag tala om att hon bor så härligt! Lite avundsjuk är jag.
Hon bor på landet i ett två familjhus som tillhör en hästgård.
Utanför sin farstubro har hon en stoooor gräsmatta. På den finns det en stoooor studsmatta som Fredrik älskar! ;-) Han är som en kalv på grönbete när han är där. Det första han gör när han vaknar är att rassla ut.
Runt farstubron har hon en ljuvligt doftande kaprifol. Dessutom blir det skugga där på em/kvällen. Gissa om det var skönt när det har varit högsommarvärme dem här helgen.
Jag återkommer med lite foton.

Å inte nog med det! Vi fick t.om. lite kort gjorda i denna värme.
Jag återkommer med dom med.

Det är snart dags att hämta lillskiten på dagis. Jag behöver nog inte ens fråga honom om vi ska ut till stranden idag. :-)

Jag kommer tillbaks lite senare. Hoppas ni andra också haft en bra helg!

1 kommentar:

Tussemaja sa...

Tack själva! Det var en händelserik helg och väldigt trevligt.