fredag 20 juni 2008

Nä men hoppsansa

Fråga mig inte hur jag hittade till den här sidan, men kul hade jag. Jag kan tycka att det är kul med tester bara för att se om nu nått kan stämma överhuvudtaget.
Den här gjorde det lite otäckt bra!
Den handlar om ens personlighet och om vad man då kan passa att jobba med.
Sin egen personlighet är väl alltid lite svår att uttala sig om kan jag tycka. Det är ju faktiskt också hur andra människor uppfattar en och ser hos en.
Men det där med arbete! :-O Öhhhh.... Det var en del av dom jobben som jag haft och saknar enormt en del av dessa arbetsuppgifter!
Här ser du mitt resultat
Fast glöm det där med hemmafru!!! :-(
Under åren som jag gått hemma och varit sjukskriven så är det att just att gå hemma som jag allra minst klarat av!

3 kommentarer:

Perparazzi sa...

Haha
Ditt resultat stämmer bra på dig
Gjorde testet själv och det stämde skrämmande bra
Och både ingenjör och fotograf fanns med passande jobb för mig.*s*

Anonym sa...

Funderar på det sdu skrev om att vara neg. resp pos. och få spruta efter förlossning.....

Det knepiga är att jag är positiv, och detta med antikroppar skulle tydligen redan ha kommit fram under graviditeten..... bara det att barnmorskan inte talat om det för mig.... jag är fundersam.... ;-) borde nog ta reda på mer fakta, som du säger... någon borde kunna tala om för mig hur det ligger till....

Anonym sa...

Det där testet bygger ju på MyersBriggs, som jag fått göra i "proffsversion" - det var nästan läskigt att få sig själv presenterad sådär... Jag är typiskt "pro-MyersBriggs", tycker det är ett genialiskt test! Jag testade nätversionen också, och fick ett svar som rimmade väl med mina svar hos karriärcoachen - och det jag själv känner igen mig i!