måndag 23 juni 2008

Lite frågor som ska ha svar

Blivit utmanad av Maria att svara på lite frågor. Så, okidoki, då kör vi!
Regler:
-Beskriv först reglerna
-Svara på alla frågor
-Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
-Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1 Ta mig in i duschen
2 Köpa SL-kort så jag får åka tåg
3 Jobba
4 Diska
5 Natta "lillskiten"

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Oj! Var hamnar vi då? 1998... Efter som åren efter knäolyckan är ett himla sammel-i- surium så... Våren 1998 görs den sista operationen i höger knät. Så den här sommaren så linkar jag omkring på kryckor. Vill minnas att vi är på Gotland och att jag sen på hösten arbetstränar.
Ställen du bott på?
Upplands Väsby, Södertälje

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1 Göra mig skuldfri
2 Vilja ha ett litet hus någonstans
3 Hjälpa mina nära och kära med ekonomin också
4 Resa
5 Sen finns det nog massor med annat kuligt att göra. ;-)

Utmanar: 1 Per 2 Soffy 3 Tascha 4 Sollan 5 Susheel 6 Marita

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å kul! Nu måste jag fundera lite! Ha en fin dag, kram!

Unknown sa...

Haha, va kul. Jag måste fundera lite. Ska jag skriva mina svar i min blog eller?

kramisar

Unknown sa...

Hej igen, Jag har ju inga i min blog som jag kan utmana. Jag måste nog vänta lite med det. Men tack för att du tänkte på mig ;-)

Karabara sa...

Jag hoppas at tjag är en av de kära, då du vinner några biljoner!