torsdag 19 juni 2008

Jag gjorde mitt bästa.

Jag lovar!
För trots feber, helt slut i huvudet och svårt med fokus så kämpade jag mig till att hålla mig vaken under hela fotbollsmatchen. Hjälpte det nått då? Nehej då! :-( Men jag kan ju inte hjälpa dom att springa och ta bollen också.... :-\
Så för Sveriges del är EM slut.
Men nu går jag över till att heja fram dom oranga galningarna istället! ;-)
Då blir nog Fannys man glad kan jag tro.

Första feberfria morgon. Give me hope!!! Tyvärr finns det ju inte en chans att man orkar med nått vidare midsommarfirande. Å jag som sett så mycket fram emot det... *gråter en skvätt* Är fortfarande slut i både kroppen och knoppen.
Idag har jag tänkt att försöka masa mig in i duschen och göra en helsanering av mig. Det behövs kan jag säga! ;-)

3 kommentarer:

fanny sa...

Krya på dig gumman, och ha en fin midsommar! *kram*

Tussemaja sa...

Som sagt... Krya på dig! Och njut i alla fall av midsommaren - hur och var den än blir av!

Sollan sa...

Krya på dig och hoppas ni får en trevlig midsommar i allafall. Man kan ju mysa framför tv:n också...
Jättekramar!!