torsdag 29 maj 2008

Vilken härlig sommardag :-D

Solen flödar ner från en nästan klarblå himmel.
Jag är ledig från jobbet idag.

Visst skulle jag onekligen behöva vila min kropp idag, men... Det finns ett stort MEN. Jag har ett obehagligt läkarbesök att klara av. :-\ Förra gången var jag mörbultad i två veckor efteråt. Vi får väl se hur det blir den här gången.

Det skulle ju vara skönt om man kunde/orkade göra nått roligt på den här dagen. Kanske ta en tur till stranden?
Fast å andra sidan finns det ju alltid en massa måsten här hemma med. Kan ju vara bra att få dom ur världen.
Ja, ja, det löser sig.

Jag kanske ska få fart på min kropp idag med lite annan musik! :-P
Så nu drar vi upp volym och rockar loss! Klicka här
Här finns orginalvideon med bättre ljud för den som vågar... ;-)

Inga kommentarer: