lördag 10 maj 2008

Så var hon där igen! :-)

Bildbevis. Finns att se på Pers fotoblogg

Försökte att hitta ro på stranden, men det var lögn i helskotta. :-( Fredrik har varit smågrinig, småtjafsig, stökig och rastlös precis hela dagen idag. Ingenting i är bra förutom att man ska vara med i allt till 110%. Jag klarar inte det just nu och det blir bara värre med värk när han klättrar på mig både psykiskt och fysiskt bokstavligt talat.

Nya tag imorgon! Bättre tag också, det hoppas jag på.

Har gått runt på lite bloggar och kikat. Tänkte att folk inte är kloka som önskar glad pingst hit och dit... Den som inte är klok är ju jag! :-P Jag har totalt missat att det är pingst den här helgen! :-O Det känns som pingsten blir bortglömd lite grann pga att annandag pingst är borttagen. Är det fler som känner så också?

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack för besöket inne hos mig...nu ska jag läsa lite hos dig..ha en fin söndag...

Tussemaja sa...

Blev också paff när jag fick ett mail i början på veckan där det stod "trevlig pingst"... och det stämde ju enligt almanackan :) Men det är nog som du säger - man glömmer bort den i och med en missad ledig dag.
Du är modig du! Badar! Men det ser onekligen härligt ut :)