tisdag 20 maj 2008

Är ledsen

En swap jag var med i är återigen försvunnen! För er som inte vet vad en swap är, så är det saker som man skickar till varandra som typ som ett kedjebrev...
Det första kuvertet försvann och den lyckades jag spåra till en vandaliserad brevlåda i Sthlm. Posten hade hittat mitt kuvert, men kunde inte tyda allt pga målarfärg som man helt på alltihopa. :-o Nötter! Men jag fick tillbaks allt och det mesta gick trots allt använda.
Det skickades ut igen och nu är det bara putsväck! Har försökt med hjälp av posten igen att få någon rätsida på det, men nix!

Jag vill inte ha dåligt ryckte inom swap/scrapvärlden pga förstörare där ute! Jag känner verkligen för att lägga ner allt med swappar efter det här! *suckar djupt*

Idag ska jag fixa till ett nytt kuvert igen. Jag plockar saker ur min pysselhörna för jag vill ju göra rätt för mig. Det är trots allt några tjejer kvar på listan som skulle ha fått lite "godis"

Jag blir så ledsen när sånt här händer. Misstanken faller ju på mig... att jag inte har skickat iväg det. Det vart en dyr swap där här.

1 kommentar:

Tussemaja sa...

Förbenade Posten! Jag kan intyga att det inte är ditt fel i alla fall. Så känn ingen skuld då det inte är ditt fel!
Hoppas att Posten kan sköta jobbet den här gången.