onsdag 21 maj 2008

Onsdag kväll

Snart dags att krypa till sängs.
Har jobbat idag och det har funkat bra... med hjälp av en del värktabletter.
Vi fick in så underbart vackra papper till jobbet idag! *suckar hänfört! Å vips så bara råkade några hoppa ner i väskan hem. *ler oskyldigt*
Ja, ja... Jag lovar att skapa av dom också! ;-)

Annars är det en del som rör på sig i hjärnan. Jag hoppas som nu att det ska leda till nått bra även om jag känner en viss sorgsenhet. Men det finns en del fjärilar i magen också.

Nu går jag och sover på saken! Jag kan inte styra någonting ändå.
Natti, natti

2 kommentarer:

Miapuh sa...

Tjoho Stumpan!
Tummen upp, OH fina papper :)Du har ju skickat post till mig som funkat utmärkt, men ibland strular postf.
Hoppas du fått sova gött, hajarna sussar o de gör lille P med o snart jag :) ses om några timmar

Tussemaja sa...

Sköt om dig och jag hoppas du fick en bra natts sömn!
Fina papper :)