lördag 10 maj 2008

Det trodde ni inte!

Bazix cardstock, mönstrat papper Creative Imagination Marah Johnson, stämpel Kortstugan, blommor Prima målade med Airondack Raisin och Stickles Gunmetal, brads och band

Att ni skulle få se ett kort gjort av mig! :-P
Faktum är att jag det här är ett gammalt kort som blivit liggandes tyvärr. Gjort för att egentligen stå i Skapa Hobbys affär. Alla sakerna finns att köpa där.
Å ska jag berätta en till kulig sak? Jag har gjort ett kort idag också. Jo men! Hon kan bara hon vill ibland! ;-) Det är bara det att det kan jag inte visa än. Jag är med på en kortstafett på Creaforum. Så jag lägger upp det kortet när stafetten är avklarad.
Nu ska vi få Fredrik att vila en yttepytte stund. I säng sent och upp tidigt... *skakar på huvudet*
Sen drar vi ut på stranden! Jiha!!! :-D

6 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig Pingst!
Mvh Mija
http://plogflickan.blogg.se

Tussemaja sa...

Du kan ju! :) Snyggt är det också!

Anonym sa...

trevlig helg! snygg blogg oxå...kramiz

Anonym sa...

det var jag som var annonym....

Anonym sa...

vwellermo.blogg.se

My Paper World sa...

Great design! It's a beautiful card!