lördag 12 april 2008

SKIT!

Är förkyld!
Har varit och jobbat idag trots en droppande snok... :-\
Den här gången vet jag precis vem det är! Jag var hos frissan i tisdags och hon stod och snörvla över mig. Hon var precis hemkommen från Brasilien så undra vad jag får för en muterad variant nu. Känner mig måttligt road...

Nu ska jag göra lite reklam som jag riktar till er inom kort och scrapvärlden.
Ett QuicKutz alfabete ligger ute på Tradera. Det är saker som fortfarande är kvar efter Lottas dödsbo. Hoppas ni vill hjälpa till

Ha en riktigt skön helg nu. Själv ska jag bara kurera mig så gott jag kan.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tack goa rara för kommentaren i min blogg. Det värmde.
Hoppas du kryar på dig från förkylningen. Hett vatten, honung o vitlök brukar hjälpa!! Omgivningen får stå ut *ler*

Anonym sa...

Krya på dig!

Sollan sa...

Nämen fy, stackars dig!! Hoppas att det stannar vid en rinnande näsa. Du får krya på dig! Kramar

netha sa...

Krya på dig, usch, jag avskyr vårförkylningar då vill man vara friskt och börja njuta av sin omgivning i stället för att må skit.
Ha en bra söndag.

Gisan sa...

Behöver jag ens skriva att du borde vara hemma när du är sjuk? Var rädd om dig! Kramar...

Anonym sa...

Krya på dig! Verkar vara den tiden på året då ALLA går runt o nyser o mår halvsisådär. Själv lyckas jag alltid få alla möjliga bassilusker men denna gång har jag ' peppar peppar' klarat mig. Kramelikramen

Tussemaja sa...

Då var det alltså på gång då jag ringde och väckte dig från din middagslur! Krya på dig! Drick varmt te med honung för halsen.