lördag 26 april 2008

Lycka nummer 1

Det lossnade! Vilken glädje! Å kolla minen på honom... :-D

© Per Jardemyr

© Per Jardemyr

Det var så härligt att se hans glädje. Å stöddig som sjutton när man talade om att det kanske är bra att bromsa lite i kurvorna . "- Äh!", fick jag bara till svar då. Jo, jo...
Nu gäller det bara att lära sig komma iväg på egen hand också.
Dessa bilder är från mormors gård. Tyvärr är vår egen gård väldigt backig. Så jag hoppas att han lär sig att bromsa ordentligt i nedförsbackarna.

En del av lugnet finns ännu kvar inombords. Jag hoppas jag kanske kan hitta tillbaks till den där riktigta ron snart igen. Nu är jag ledig i tre dagar. Skönt! :-)

6 kommentarer:

Sollan sa...

Åhhh, vilken liten tuffing! Såå glad att han knäckt koden.
Härligt att du hitta ro också vännen. Keep up the good work!
KRAAAM

Elisabeth sa...

Ja, den minen går inte att ta miste på! Stolt och lycklig ser han ut...!

Hoppas din ro kan ge dig all den styrka du behöver för alla måsten i ditt liv, min vän!

Sov så gott...och tusen många kramar!

Anonym sa...

Åh så härligt, det där är minnet man behåller hela livet - när man lärde sig cykla =)

Tussemaja sa...

Härligt! Och nu sitter det ju i ryggmärgen resten av livet.

Miapuh sa...

Hurra Grattis Fredrik :)

kramis M

Jozebelle sa...

Wow ja du, det är inte lätt att komma igång, inte om du frågar Izabelle som lärde sej cykla för 2,5 vecka sedan och kämpar vidare med det. frågar du Jozzan som lärde sej i onsdag att cykla så är det väl "inge problem" som hon sa...tänk vad olika det kan vara...
Klart han ska vara stolt att han lärt sej cykla, det är inte så lätt, när man väl kan det så är det inget problem bara man lär sej bromsa, (det tränar vi här med)

Snygg header du har förresten, jättehärligt foto på dej!

Kramizar Ann-Marie
http://jozebelle.se