tisdag 15 april 2008

Hur mycket...

... snor får det plats i hjärnan? Det droppar, jag nyser, och snyter. Det borde ta slut nu! Jag har ju snart ingen hjärna kvar! :-\
Jag borde ha jobbat idag, men här sitter jag. Hemma, sovit hela fm, ömsom frossa, ömsom svettningar och helt klart feber.

Per var ute igår och jaga vårtecken och han är ute nu och jagar backsippor. É jag avis? Närå! *ljuger mig blå*
Fredrik kom hem med en lite knölig och halv vissen vitsippebukett. Dom första jag ser...
-"Mamma, jag visste du skulle bli glad"
Pyremojjen ♥....

Mamma ligger på operationsbordet och byter ut sitt knä, vädret börjar spricka upp mer och mer och jag borde försöka masa mig in i duschen.
Men gud vilken gnällspik jag är idag! :-P

3 kommentarer:

Gisan sa...

Det är en av kvinnans rättigheter, att få gnälla. Det ingår i avtalet ;-) Kramar...

Anonym sa...

Gnäll så mycké du vill :-)

Anonym sa...

Det tar inte slut. Du kommer att få snyta dig i veckor. (Jag snyter mig fortfarande, och när började min snuva? För drygt tre veckor sedan.) Bara så du vet.

Kram
Glädjedödaren