lördag 19 april 2008

En ny lördag...

...är snart redan slut.
Fattar knappt vart den tagit vägen.
I och för sig gick ju nästan hela bort på jobbet. Det rullade på bra med folk, tyvärr kommer dom i flock. ;-) Det är lite svårt när vi båda, som jobbar, fastnar med veliga bröllopskunder.

Hem kommer man till en dyngtrött sambo... Jädrans Brasilianska baciller!!! :-( Fredrik små kinkig och hungrig. Han har varit ute och härjat fram och tillbaks med kompisar.

Det var bara att ställa sig vid spisen och börja laga mat på en gång. *suckar djupt* Det bidde nått så avancerat som hemlagade hamburgare med klyftpotatis.
Efter middagen knackade det på dörren och en av kompisarna ville ha ut Fredrik på en gång. Det är en dagiskompis som bor i lägenheten under oss. Nu har dom varit ute en låååång stund och kom nyss inspringades :"-Det är varmt som i en öken. Linnèa och jag är istörstiga".
Öh, ok!?

Nu ska jag varva ner och fundera på morgondagen. För jag kommer iväg på pysselträffen. :-D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar er alla en härlig söndag och hoppas du får det riktigt trevligt på pysselträffen :)

Tussemaja sa...

Hoppas du har en bättre dag än jag!

Min är frivilligt ordnad efter gårdagens fest ;) Men jag gissar ändå att det är någon liten bacill i magen som hittat hit.