söndag 20 april 2008

Aj, min mage!

Tack snälla, underbara tjejer för en helt underbar skrattdag. Den här lever jag på länge! Jag är fortfarande alldeles öm i skrattmusklerna i magen. Dom fick sig en ordentlig dust idag! :-D

Det känns inte som jag fått nått speciellt gjort. Å andra sidan måste man det när man är på pysselträff...? *ler oskyldigt*
Jag har bara målat uppstämplade motiv och suttit och klippt/skurit ut en del av dom. Jag måste verkligen sätta mig ner och skapa några kort av allt sen också!!!

Tack igen, Eva, för att vi fick va hos dig.

5 kommentarer:

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Ha det gott bland klipp o klister.Kram Peter.

Sollan sa...

Hej! Vad glad jag blir att läsa att du haft en bra dag. Det är dig verkligen väl unt! Ja, det skulle ju vara kul att se nåt skapat i papper också, ;P
KRAAM

Tussemaja sa...

Härligt att du kom iväg! Men som sagt... skulle ju vara kul att se något du skapat ;)

Anonym sa...

Tack själv!
Det var en riktig energikick tycker jag.Är nästan lite hes av alla goa skratt.
kram eva

Gisan sa...

Så härligt att du kom iväg på din pysseldag. Kramar...