söndag 23 mars 2008

Jaha då kommer mina hemlisar

Jag vart ju utmanad av Lina för ett tag sedan att avslöja lite hemlisar
Nu kommer dom!
1. Jag har varit övervakare
2. Min pappa var med under 2:a världskriget
3. Jag är en nakenbadare :-o fast jag är en tjockis.
4. Brorsan har tillhört Sverige eliten i kickboxning och jag har spöat honom. :-P
5. Jag känner kompositören som skrivit Saudiarabiens nationalsång
6. Jag avslöjar alla sanningar i sömnen om du håller mig i min stortå...

Å vilka sex ska man utmana då?


Sen måste jag ju visa min jätte fina hylla som jag är så himla nöjd med.


3 kommentarer:

Maria sa...

Dina hemlisar var betydligt mer spännande och intressanta än mina - utmaningen är antagen och jag har svarat borta hos mig ;-)

Vilken himla snygg och praktisk hylla, var har du fått tag på den? *nyfiken*

Kram!

Unknown sa...

Hej Laila - vad kul med en för mig ny bloggbekantskap!!
Jag har bloggat mkt förr men la av pga en smärre krasch i blogghänseende - urrk, kan berätta vid tillfäle...men nu ska jag ge lite kraft åt bloggandet igen - ska bli kul!

Din nya hylla var supersnygg - och utmaningarna roliga...ska fundera på det där..hm, hihi..

kram

Jozebelle sa...

Vilka snygga kort, vilken tur du har som har egen fotagraf....

Inga dåliga hemlisar!!!!

Åh vilken härlig hylla förstår att du är nöjd med den!!!