måndag 4 februari 2008

Tandlös


Tand nummer 3 försvann i fredags. Sen syns det inte här, men han är knallröd i sitt vänstra öga.
Så han ser ut som den värsta vilden. Fast det är han ju också. ;-)
Älsklings skrutten! ♥

Nu ska jag masa mig in i duschen. Jag har inte duschat sen i fredags. Flera dagar med feber gör ju att man känner sig så himla chick! Är långt ifrån bra ännu. Tyvärr var vi tvugna att ställa in dom två viktiga mötena vi skulle haft idag. Skit också! Men det får bli som det blir nu när bacillerna anfallit mig.

4 kommentarer:

Tussemaja sa...

Hoppas att du snart blir fri från febern!
Och nog syns det att Fredrik är lite rödmosig.

Miapuh sa...

Hej stumpan!
Krya på dig

kramis Mia

fanny sa...

Det finns nåt till dig på Skapa. Krya på dig, snällaste raraste du! *kram*

Annika kort & gott sa...

Har läst några av dina tidigare inlägg oxå och jag skickar en bunt med kramar för det verkar du behöva! Se nu till att krya på dig.

kram Annika