söndag 17 februari 2008

Men ibland blir man så glad!

Det är ju bra att man kan göra det när det är så mycket kaos runt omkring en... :-\

Tack Marita för att du igår kom och var social med oss! Det behövde vi alla tre helt klart! :-)
Å tack snälla du för den här också!
http://www.scrappiz.se/index.php?option=com_jd-wp&Itemid=108&p=964
Snacka om att jag vart snopen! :-o

Idag ringde vi och fråga min kära mamma om hon kunde ta busmusen i några timmar. Per och jag ville ta en vända till Barkaby Outlet och kolla runt lite.
Jag vart så himla glad!!! Jag hittade jätte snygga stövletter, med lagom hög klack för mitt jäkla knä. Nackdelen är att dom är mörk bruna. När det gäller skor är jag mestadels en svart människa... Men vad gör man inte. ;-)

Efter ett visst velande hit och dit så slutade det med att busmusen sover över hos mamma i natt. Per och jag har ett skit tufft möte imorgon att gå på! Ingen av oss lär vara fit for fight att hämta honom till klockan 14 på dagis.
Eftersom jag får min pension imorgon så bestämde vi att innan vi hämtar Fredrik så tar vi en till vända till Barkaby. För jag hittade mer kläder och Per hittade några skor bl.a. Vi måste suga tag i våra garderober hur som haver liksom.

3 kommentarer:

Maria sa...

Roligt att få en cyberkram!

Jag är också en svart skomänniska...eller någon annan färg...typ röd, men inte brun iaf..

Tussemaja sa...

Det var så lite så! Det var kul att få spela... men jag har faktiskt ont (kliar) efter spelandet - men vad gör man inte :)
Härligt att hitta lite skor och kläder nu till våren.
Åsså kan ni få en kram till *KRAM*

~Karin~ sa...

Hej hej! Tackar för besöket i min blogg och för dom goa orden ang mitt bubbelplast-lekande :)

Här har du en svart-sko-människa till...men jag köpte också ett par bruna för ett tag sen och trivs (oväntat nog) förträffligt bra i dessa också!

Sköt om dig!