onsdag 6 februari 2008

Jag är inte frisk!

Jösses! :-o
Hjärtat skenar som det värsta expresståg och svetten bara rinner om mig!
Det ända jag gjorde var att försöka få utan några ton sand efter Fredriks vinteroveraller...
Å andra sidan var det ju ett bra test för att konstatera att kry för att gå och jobba var man ju inte! :-\
Imorgon ska jag ringa Vårdcentralen och be om hjälp för halsen. Jag har fortfarande jätte ont och väldigt öm på utsidan av den. Dessutom har jag svårt att prata. Å då måste det ju vara nått fel!?
;-) ASG

Per och jag?
Det är mycket tankar. Ingen av oss mår bra inombords, men vardagen går. Vi pratar, vi gråter och funderar. Vad det här utmynnar i? Ingen aning än känns det som... Men vi är inte ovänner (i alla fall inte jag) och det är ändå skönt att kunna prata normalt med varandra. Även om nu jag känner mig överkörd av en dumper och tappat tron på mänskligheten... :-\

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas allt ordnar upp sig till det bättre, både sjukdom och relation.
Kram

Tussemaja sa...

Krya på dig! Hoppas att läkaren kan ge dig något mot halsen... be om en dunderkur - för om du är tyst... då är du inte bra :)
Vad glad jag blir av att ni kan prata som folk. Det gör saker och ting så mycket lättare. Oavsett vad ni bestämmer er för. Och ibland kan ett rejält snack behövas, för att rensa och eventuellt gå vidare eller bestämma sig för att gå var för sig.
Bäst jag slutar nu så jag inte behöver ha en bokförläggare ;)

alegni sa...

tack för besöket på min blogg! jo du, alla dessa gamla foton är en riktig släktskatt o jag ska vårda dem med ömhet :)
jag läste lite på din blogg o konstaterade att du behöver en stor, varm kram från finland också, så här kommer den:
kraaam!
ingela