onsdag 28 november 2007

Straxt ska jag gå och lägga mig

Men innan dess vill jag bara visa ett till av mina alster till Stämpelsnacks tävling. Jag kommer nog att sakna den när den är slut... Det har varit bra för min pysselblock och jag jobbar så mycket bättre under press! Här kommer bilden på utmaningen som var att göra en juldekoration. Den här ska hängas upp till Fredrik med gotter i inför julgransplundringen sen. :-)

Per har äntligen kunnat köpa en ny extern blixt. Med en sån måste man ju leka. Vilket resulterade i att igår när man inte mådde så finemang så skulle båda pojkarna leka med den. *suckar djupt*

© Fredrik Jardemyr

Det är inte ofta man har det här paret på samma bild. ;-)

© Per Jardemyr

En trött Laila som försöker få vara ifred vid datorn för att göra sin blogg runda.

© Per Jardemyr

Jadå! Här kommer beviset! :-D Här ser ni alla den beryktade gluggen. Det roliga är att nu har han två lösa tänder till. :-o Ska dom rasa alla samtidigt?

Nu är jag ledig en dag till sen blir det jobb på fredag på nytt. Imorgon ska jag försöka bringa lite advents mys här hemma. Min kära adventsljusstake som jag haft sen jag nästan flytta hemifrån vart förstörd förra året. Saknar den massor för jag tyckte så mycket om den! :-( Men idag lyckades jag hitta en för advents nedräkningen och en annan liten sötnos så där bara i största allmänhet till jul. Jag tycker så mycket om den här tiden när det lyser upp i trädgårdar och fönster. Å får ett ljus brinna på bordet dessutom... så mår jag bra.



2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Ditt vackra leende smittar av sig...! Tack för det, min vän!

Det går inte att ta miste på stoltheten i blicken på glugg-killen!!

Stor kram..

fanny sa...

Men Laila, du är jättefin på dom där bilderna! :-) Kul att se er tillsammans på bild också.