torsdag 1 november 2007

I glaset framför mig...

... har jag julmust. Egentligen är det helgerån. Jag har aldrig druckit det så här tidigt. Men jag gör mitt bästa för att komma i julstämmning. :-) Det vore väl själva sjutton också om jag inte kunde få till nått julkort snart!!!

Idag har jag varit ute och köpt ett par svarta byssor. Det är order av cheferna att vi ska vara svart klädda på mässan. Å eftersom mina jeans är mer grå än svarta så... Ska kolla igenom garderoben och se vad jag har för svart att ta på mig upp till också. Men det är skönt att jag fick tag på byxor i alla fall. Det var inte en dag försent, men det var inte bra för plånboken.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så gott med julmust! Lite tidigt men ack så gott! Kramar...

anni sa...

Du kanske ska ta till lite julmusik också och äta gröt eller nåt så kanske det lossnar! Jag vill också passa på att komma med ett lite sent grattis till ditt fasta jobb! Skulle också vilja vara på symässan, i alla fall lite, men här är det sjuka barn som gäller.

Anonym sa...

Ha ha ! Julmust är väl ingenting! Vet du frun min har gjort idag? En julskinka! Hon kunde bara inte hålla sig! Men god var den.
Ha de bra
Rolle

Lilo sa...

Då kanske jag borde plocka fram glögg nu då?? Inte ett julkort här heller så långt ögat kan nå! Men på mässa var jag! Härligt! Men väldigt VARMT!

Karabara sa...

Men jag måste bara säga en sak, gumman!

Vad fin du var på mässan i lördags.
Du såg så härligt glad och vacker ut!
Pigg och fräsch.
Det var härligt att se dig!
Vet inte om det var kläderna som gjorde det, men fin var du!
Kram Karin