fredag 26 oktober 2007

Nä-ä-ej!!!

Jag blir tvungen att ge upp! Å jag gör det under protest för jag vill egentligen inte. Men orken... Det finns ingen ork kvar i denna snoriga, febersjuka kropp... :-(

Jag får ge upp jobbet på lördag i Karlstad. Det finns inte chans att jag kan sitta och snora och snörvla och samtidigt prata för sakerna. Dessutom köra Södertälje-Karlstad fram och tillbaks på samma dag.

Men det hade varit såååå kul! Det hade dessutom varit kul att få shoppa och pilla på vad alla andra affärer har för "godis". Men livet vill inte alltid som man själv vill tydligen.

Jag blir hemma och kurerar mig och ser till att jag är fit for fight inför nästa veckas start på mitt jobb! :-) Å så kommer ju Syfestivalen nästa helg. Kommer ni dit får ni lov att hälsa p mig under lördagen och söndagen. Då jobbar jag i Skapa Hobbys monter, D:41.

4 kommentarer:

Tin sa...

Vilken härlig blogg du har!
Du skriver verkligen på ett roligt och medryckande sätt om ditt liv!
(Tråkigt bara med canserbeskedet huva )Tack för du tittade in i min blogg och skrev så snällt!!!
Hoppas att din förkylning släpper snart! Grattis till anställningen också! :D

Tvillingmamma Lotta sa...

Trist att förkylningen stoppar din dag i Karlstad.

Men stort GRATTIS till jobbet!

Tvillingmamma Lotta sa...

Lotta från Scraptokig alltså! ;-)
Insåg nyss att man hamnar på min andra blogg när man klickar på namnet...

anni sa...

Åh, vad jobbigt med förkylning! Du har en utmaning på min blogg om du vill ta den när du piggnat till!