måndag 15 oktober 2007

Julkort som är framvärkta

Ja du... Om jag säger att kortet som är här nedanför värktes fram. Ja då borde du förstå vilken pysselblock jag har just nu! Jag menar... Det är ju hur enkelt som helst! Jag som vill göra massor av julkort för att kunna lämna till frissan och sälja. Dessutom har jag lovat att vara med i en receptkorts swap. Då har man baske mig inte tid med såna här dumheter!!! :-(

Kortet nedanför den här texten får vi där emot tacka min käre son för. Han vill ha en pysselstund med mamma idag. Å jag ställer ju upp när han ber så väldans snällt. "Mamma, jag har saknat det så mycket! Skrutt gubbe ♥


Fredrik var ju för söt igår när han kom hem efter en natt hos farmor. Han tog mig i handen och nästan andäktigt viskade och pekade :-" Mamma vad fint ni fått i köket (egentligen menade han matrummet) och vardagsrummet." Tack älskling tyckte jag. "Men mamma nu springer jag in och tittar på pysselbordet också". NEEEEEJ, tänker jag! Å där innefrån hör man "Men mamma här ser det ju värre ut än innan jag gick!?!" :-D Så rätt min lilla barn...

Jag försökte återigen få kontakt med handläggaren på Arbetsförmedlingen. Det är inte lätt! :-\ Hon ville prompt träffa mig personligen för att vi skulle gå igenom ett papper. Det skulle vara fan så mycket enklare om jag bara fick lämna det. Sen kan hon ju ringa om det hon nu vill bubbla om. På´t igen imorgon.

På torsdag ser jag fram emot att få gå på mässa med Per. Han har precis fått sin F-skattsedel nu. Så vi ska passa på att se vad som kan finnas på Eget företag. Det kan bli lite kul att gå på.
Sen på kvällen ska jag iväg Å Skapas Hobbys vägnar och gå någon form av kurs. Men kul dag att suga på med andra ord! :-D

Å vad jag är gooooodis sugen då. *morrar* Å inget gott finns det hemma.

4 kommentarer:

Karabara sa...

Vilka fina kort du har gjort!
Gillade det där flickan öppnade paket speciellt mycket!
Duktigt av Fredrik att se till så att du får fart *ler*

Just ja! Receptswappen ja... hmmm, jo, jag har liksom inte heller fått tummen ur så att säga... Men det kommer *ler*

Kram Kram karin

Monika sa...

Wow vilka snygga!
Var bor din frissa? ;)

fanny sa...

Jättefina kort. Va ere för kurs du ska gå?

Miapuh sa...

Tjoho!
oh så fina.. har du med den stämpeln :D hihi hojta när du slängt upp på skapa :)

Jo mitt gröna papper du digga är
Mrs Foxglove´s Brunch - Stella Ruby - BG minsann nu fick jag till det rejält :)finns på Panduro tex.

Nu skall lille Puh försöka sova, grabbarna sover så rart så.
ta hand om er
Klappa kameran
kramis