onsdag 3 oktober 2007

Har bacillerna anfallit nu?

Tja, det kanske är mammas baciller som har kommit i dagen nu... (se måndagens inlägg)
Fredrik hade lite feber i morse, hosta och var väldigt trött.
Så jag lät honom vara hemma.
Själv har jag gått och nyst här nästan hela fm.
Måtte det inte bli något värre av det hela!

Vi har haft en lugn fm här. Vi har spelat spel, läst, tittat på lite barnprogram, lekt, tvättat lite coh jag har hunnit kolla runt lite på favvisar bloggar.
Lunchen är precis upp äten. En tråkig pulversoppa. Har ni inte några smaskiga sopprecept ni kan mail mig? Snälla?
Vi tar en liten vila med en trevlig bok om insekter. Skulle inte bli förvånad om båda två slocknar. ;-)

1 kommentar:

louisevbg sa...

Hoppas hoppas du klarar dig från bacilluskerna:) Kul att du kollade in min blogg, skall försöka lägga ut något julkort under kvällen :) Tyvärr skall jag inte åka på mässan i Karlstad men jag skall ta mig en tur till mässan i Partille.Kramiz