måndag 10 september 2007

*vinkar*

Jo då jag är här! :-D Alive and kicking

Klockan har precis passerat midnatt och här sitter jag vaken mo alena. Per snarkar så det skakar i väggarna. Å där ska jag gå in och lägga mig sen... ;-) Fredrik snusar tyst precis bakom väggen.

Anledning till att jag sitter här är att jag uppdaterat en del nu på Pysselrens sidan. Nu börjar jag och Marita lessna på det här. Folk hör av sig om saker som dom vill köpa. När vi sen skickar ut mail om slutsumman så blir det knäpptyst! :-( *morrar lågt* Det är helt enkelt en jävla dålig stil!!! Vi har nog med jobb ändå med allt det här! Istället ska man sitta och skicka nya påminnelse mail (och förhoppningsvis få svar då) och dessutom börja lägga ut grejerna igen på bloggen elller Tradera. För i god tro så tar man ju bort bilden från bloggen så ingen mer ska hinna titta och lockas av den. Å visst... Vi kan nu ha sagt till andra att varor redan har gått som sedan inte gjort det. Hur kul är det för oss när den sura människan kommer tillbaks och undrar vad fan man håller på med??? URK! Ja, ja, det där får vi ta tag i sen.

I lördags drack jag glögg och lyssna på julmusik för första gången sen... mitten av januari. Nej, jag är inte riktigt klok, men det vet ni redan som känner mig väl. Det har inte lossnat nått mer från mitt huvud. Jag och Sollan försökte bara komma i julstämning. ;-) Den här gången kom jag verkligen i gång. För jag tillverkade kort på löpande band för att vara mig i alla fall. Jo det kommer bildbevis på det här i bloggen senare. Vår scanner låter som ett mindre tröskverk så det törs jag inte göra nu.

Imorgon ska Per sitta och förbereda kompendium till kursen på Skapa Hobby som han håller i. Själv ska jag suga tag i Lottas omonterade stämplar så vi snart kan få ut dom på Tradera.
Ny vecka, nya tag tror jag det var Karin sa.

Ett litet PS innehållandes ett tips:
Titta in på Sollans blogg och häng med på hennes utmaning.
Blir vi tillräckligt många så kanske hon har den återkommande....

2 kommentarer:

Sollan sa...

TACK! Vad skönt det var att lyssna på lite Simple Minds till bloggrundan. Kanske att jag vaknar till nu rent av.
Hmm, ja det skulle ju gå fortare att bli av med allting om nån ville vara så vänlig och köpa pysslet. Lite dålig stil.
Just ja, lovade ju att kolla min mail om det också, ehum, *skyldig*, det hade jag ju helt glömt bort. AHHHH - rusar till mailen.
Kramen

Sollan sa...

Hummar... Jag hade ju glömt en sak till. Kom in till mig på min blogg så får du se.
Kramen