söndag 2 september 2007

Vemod

Tittar på badbilderna här lite längre ner i bloggen...
Det var inte länge sedan och ändå känns det som en hel evighet sen....
Det är höst nu! Det ser jag och känner jag i vinden.

Idag är det söndag.
Per står och diskar och här sitter jag. *himlar med ögonen*
Jo det finns massor att plocka och städa med här hemma. Jag tror det kommer att bli en lugn hemma dag idag. Små plockar och grejar. Det blir nog att vi sätter oss och tittar på höjdhopp och stav finalerna här om ett tag. Ska plocka i ordning mer på mitt pysselbord också. Började härja där när jag plockade ihop saker inför mässan. Så jag ser t.o.m. bordsytan liiiiite i alla fall. :-D
Fredrik är frisk nu tack och lov. Så det blir dagis imorgon igen

Det var segt på Formex mässan den här gången. Det var inte mycket folk som var framme och var nyfikna och jag hade svårt med inspirationen. Det flyter mycket lättare för mig om jag mer folk runt mig liksom...
Men det som är roligt är att jag fick ett till jobb att göra. Jag ska åka på Karlstadmässan och dema Fiskars där! Det ska bli så kul med en publikmässa. Det blir en lång dag eftersom jag kör fram och tillbaks över dagen. Men jag ser verkligen fram emot det!
Om du som läser det här kommer dit.... Snälla kom fram till mig då. Jag tycker det är så kul att få ansikten på folk.

Lite senare lovar jag att lägga in några kort som är gjorda inför och på mässan.

Inga kommentarer: