fredag 21 september 2007

heeeeej

10 dagar sen.

En del påstår att dom saknar uppdateringar på min blogg. Nähä.... *ler oskyldigt*
Men jag har inte så mycket att berätta tyvärr. Mitt liv just nu består mest av en jävla massa värk. Både med nervsmärtan i knät och fibromyalgin! :-( Det kan ju räcka med en av dom.

Livet rullar på här. Per med att få igång sitt företag, Fredrik med att leka på dagis coh jag med att överleva.

Här om dagen var Fredrik och jag gjorde en dag i Sthlm. Lite foton vart det, men det var inte lätt med F hoppande runt sig. :-)
Samma dag våldgästa vi Sollan och Tommy. Jag hade pysselsaker till henne med mig. Å tack kära ni för alla skratten! Sånt gör underverk för själen.

Avslutar med tre bilder från Stockholms trippen.


© Laila Söderström

3 kommentarer:

Tussemaja sa...

Ser minsann att Fredrik är nyklippt!? Tjusigt och fina kort!

Sollan sa...

Vilket härligt foto på Fredrik. Undrar när jag ska bli en bra fotograf, hummar. Sköna bilder de andra också. Mmm och skratten lever jag på ännu, hihi.
Kramen

Miapuh sa...

Snygga kort, vad stor Fredrik har blivit :) Ta hand om er
o wow vad superfint kort du gjort på scrappiz :yeah:
Kramis kramis